Stikkord

Som seg hør og bør ved årets avslutning, er det vel på tide med en liten oppsummering.
Denne bloggen begynte som et lite hobbyprosjekt i september, og jeg hadde vel egentlig ikke forventet at det skulle bli noe særlig
opmerksomhet rundt dette. Der tok jeg feil…
Når jeg ser på statistikken for året som har gått er det tydelig at jeg ikke er den eneste som har en interesse for øl.
Her er noen tall:
I skrivende stund har bloggen hatt over 3800 sidevisninger!
Det mest sette innlegget ( utenom hovedsiden ) er testen av Lervigs juleøl som har 172 visninger.
I desember har det i snitt vert 58 sidevisniger/ dag.
Bloggen har nå 222 følgere på Facebook.
De fleste henvisniner kommer fra Facebook med 883, og Google med 754.
Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger, så ikke vær redd for å legge igjen noen ord 🙂

Men da passer det vel å avslutte med å oppfordre alle til å kose seg med noe godt i glasset i kveld, vær forsiktig med alkohol og fyrverkeri og husk å vise måtehold med alkohol når det er barn til stede!

Da ønsker jeg alle en feiende flott nyttårsfeiring og håper alle vil fortsette å lese bloggen i 2014!

Skål!

Klostergården håndbryggeri pale ale

Ett av årets beste øl; Klostergården håndbryggeris Pale Ale.

